PDA

View Full Version : Billige nike fotballsko Iraanse vrouw af te nemen van de sluier foto



dsmaneva
11-30-2016, 01:50 AM
Iraanse vrouw af te nemen van de sluier foto zon.
Het beeld opende, dat de vrouw, mooi en geweldig.
Aan en fijn, blazen wildernis, de blauwe hemel en wit in de zee, in het groene gras van de kleine banken in Italië en de cast love paar Pong - Jonge vrouw verwijderen van haar sluier. Een absoluut mooi gezicht in de zon met groene gras achtergrond, in een mix van bloemen en wolken, bloeiende jeugd zelfverzekerde glimlach, die de schoonheid van de jonge vrijheid, het schrijven van het leven assertieve houding.
Oorspronkelijk leven zou zo'n staat ah!
Ik heb niet gekwalificeerd om het geloof en de canons te evalueren. Echter, ik heb liever de schoonheid van het leven ongebreidelde vrijheid.
In deze wereld, alle leven, moet in staat zijn om te genieten van alles wat de natuur ons geeft goed. Hoofd zou geboren worden een mooie kleur, dus we kunnen vergeven mannen jagen met de ogen favoriete meisje, zelfs als hij tachtig jaar oud was. Oor, zou geboren worden als een aangename stem, dus we zullen gek voor muziek. Neus, moet worden geboren en woont geurige aroma's, dus we genieten van eten - hoewel Taoïsme zei "gekleurde verblindend, pentameter is doof, smaken mensen koelen," maar we zijn, maar het is hun onwaardig nakomelingen, niet doet zijn oude "ascetisch", nog steeds Adidas F50 Adizero AG Fotballsko in de uitoefening van mijn natuurlijke natuur, leef vrij bestaan.
Een vrouw in het huis, schreef: "Ik haat de sluier, ik geniet van de zon en de wind overhead, Is dit de grote zonden?" En de andere vrouw zei: "geheime vrijheid" om hun eigen te maken In een korte tijd om jezelf te zijn.
Bestaat
sluier, natuurlijk is vanwege de leer. Maar, een sluier hebben, niet in staat zijn om de leer van gehoorzamen?
In dit verband ben ik het meest bewonder is Liuzuhuineng.
"Er is geen Bodhi boom, noch stand spiegel. Had niemand, waar kan het stof uitstappen?"
Als het hart schoon is mooi, zelfs gespikkelde bladeren van de werf, in feite, het is een natuurlijke gave herfst, het is een natuurlijke schoonheid. Liuzuhuineng voorgestelde Southern School Zen, duidelijk uw hart, zich te ontdoen van al de uiterlijke dingen, laat Zen van Zhizhirenxin. Dat is wat een verfrissend en eenvoudig het?
elke vorm van religie van de geest, die iedereen zou moeten hebben om meer comfortabel, mooier pand wonen, toch?
Wat is goed?
, zodat we kunnen voelen de wereld moeten de vrijheid en de aard van het leven, het is prachtig. Laat deze wereld, en ook in staat zijn om onze vrijheid en geluk, de aard van de staat te zien, is prachtig. Strek je armen, omarmen de wind, bloeiende glimlach, bescheiden leven in harmonie met de natuur, met blauwe hemel en witte wolken drijven. Dat is mijn idee van het goede.
loskomen uw sluier, kunt u zich beter voelt deze prachtige wereld. Kom uit uw sluier, kun je beter zelf doen. Kom uit uw sluier, Nike Mercurial Superfly AG Fotballsko vindt u, in feite, de wereld en jezelf, er is een adembenemende schoonheid.
van harte welkom Billige nike fotballsko om te dienen, of [hebt aangemeld?]