PDA

View Full Version : Nike Mercurial Superfly AG Fotballsko (a)



dsmaneva
12-01-2016, 05:25 AM
(a)
Ik ben geboren in een klein dorpje in West Sichuan Plain, veel jeugd indrukken Hoewel vergeten, kan altijd Billige nike fotballsko vergeet de rand van de vijver in de voorkant van de bamboe, de pool van verschillende stammen van riet en bamboe is hoog, er zijn een heleboel rode visvijver en krab, mijn vader altijd weven vele afschuwelijke, en de moeder gevlochten vele prachtige legendes.
totdat het boek leidde me naar de hal handen van kennis, voor en na school tot school, degene die wezenloos gekeken naar de rand van de vijver riet, en vergeet niet die mooie legendes en verhalen, echt vreemd gevoel in de wereld, zijn er tal van verse ding, dan voelde riet kinderen, de vijver en de vijver is gewoon de wereld dankzij elf schat, waar de verhalen en legendes als rond de wortel van mijn leven te zijn, de bron van de prestaties van mijn gevoelens, en mijn, ze gaan uit komen.
(twee)
Ik heb al mijn trots, Primair Secundair middelbare school en universiteit, een leien dakje, dus ik zingen en loven de intensieve dagelijkse leven en de gezondheid.
vijver oude droom verplaatst naar golf
Sinds mijn aankomst
klein dorp met onvoorspelbare variaties
krul van rook uit het begin van de poƫzie
Dat riet bloemen witte vliegende
leven door middel van tekst, helder als mijn gedichten
Je wacht verdiept contact
Als mijn nobele poƫzie je kunt verplaatsen, als mijn lof omwille van de liefde en de legende in het riet bloemen, vijvers dromen, dan aangemeerd en tranen voor mij, voor jou, voor de liefde, ik zal bieden de poƫtische momenten en dit hart van loyaliteit, zelfs hun leven.
gezworen om het leven zin weerklinken, zag het er naar je nu, kunt u de stoffige adem te waarderen, maar naĆÆef.
(drie)
De vijver was ik ving een krab stierf, vele jaren geleden. Misschien omdat ik kleine hand klem te pijnlijk is ook niet de tijd, in het kort, was ik hing zeven dagen en nachten krab. Maar later nog steeds bang krab Nike Mercurial Superfly FG Fotballsk vissen in troebel water in het zwembad was onmogelijke dingen. Zie riet zien de vis, alsof die legendes en verhalen als ik kwam, dus ik ben niet zo zeker is er een mijmering, dus er is mijn middelbare school poĆ«zie, naĆÆef maar toch gepassioneerd, naĆÆef maar nog Ren Xing .
Maar de krab indruk me altijd achtervolgd, als een plotselinge een dag dat ik je ontmoette, heb je verdwenen, ik weet echt dat een goede gezondheid en het lichaam pijn ongevoelig voor noodlijdende voelen.
kalm als een spiegel van het begin van het leven behandelde vijver
rode vis in slaap
krab verbergen achter herfst schemering
bankschroef poƫzie is transparant in het water
een stenen over Nike Mercurial Superfly AG Fotballsko zijn melancholieke
als de lente regen, de luide gezoem niet vallen
, maar je kan het niet helpen, maar stiekem een ā€‹ā€‹koud hart
Ik kan me niet voorstellen slonzig
Hoe je mentale en fysieke uitputting berging geconfronteerd
(vier)
om te werken met de ouders in het zwembad van kleine blokken, is de jaarlijkse tijd om familie te bezoeken, dan, riet bloemen zijn drijvende omhoog, hoewel slechts enkele stammen, maar nog steeds vol van smaak, en dan is de krab, koude winter zonder diepte grot, misschien omdat ze bang zijn voor mij groeien en volwassen, niet rond moedwillige. Maar deze keer, mijn hart is niet altijd te proeven, ik verwacht altijd de opkomst van krab, zelfs als ik per ongeluk tegenkomen tranen. Ik denk dat, als er geen krab pestkop en kwellen u, ik zal niet betreden de ruwe weg naar de storm van het leven loven, en mijn poƫzie zal droog zijn. Daarom wilde altijd al om te vissen, krabben en vrome wachten vangen weer onvergetelijke kaak ......
voormalige koude reed bloemen in oktober vallen tranen
Het probeert te malen met diepe inkt, om whitewash
Die vijvers legendes en verhalen
dus verre ouders bevredigd
En mijn zwervend hart, zwaait september
u rustig thuis in de vijver riet rand vinden
(vijf)
poƫzie is mooi, origineel pagina, zoals riet vijverrand mooie legendes en verhalen, gevolgd door een behoefte aan onderwijs, en later omdat je naar mijn verdriet, later wordt het indrukken van de ziel, het hart van het zingen, te Hij nam het komen en gaan van de klacht rivaliteit dagen, met inbegrip van die mensen die mijn leven aangeraakt, geeft me de perfecte hemel, hoe juichen, hoe pijnlijk en thee na een maaltijd van een aantal geestelijk voedsel.
vol van wishful thinking, deze situatie
liefde dansen jong je
sneak in de stilte, proberen te achterhalen u
off rode bonen, u
Ik geloof dat mijn poƫzie weg breder en breder, zinvolle en onschuldige vrouw en baby lied als getuige zal zijn, ik geniet poƫtisch, soms zelfs als gevolg van pijn ook de rijkdom van mijn leven schrijven worden; dit blok huis, dus ik begrijp, weet een dichter niet, maar ook niet willen hoe je een dichter te worden. Het leven is altijd een gedicht, poƫzie in leven geweest en zij zijn gestorven, is een dichter, en overleving en transformatie is poƫzie, na stilte zou ontploffen op elk moment.
Ik zal uitbarsten in de tekst transparante pijn, maar ziet u uitbreiden troost de hand streelde mijn poƫzie piano, het spelen van een glimlach Onze volgende maand.