have some of you even ever heard yourselves? Really?
Results 1 to 30 of 36
-
-
-
LadyKillmongerking steveyos10-02-2013
I somehow don't think that Rooty goes into tinychats and impersonates me.
-
-
-
-
-
10-02-2013Rooty pretends to be friends with people just to rep boost and it sickens me
-
LadyKillmongerking steveyos
-
-
-
10-02-2013All the cute forum girls are turning their backs on you
-
10-02-2013
i wasnt in tinychat, probably should have been doe
-
-
-
LadyKillmongerking steveyos10-02-2013
lol just love the line in breaking bad when Walt asks Saul, "Jesse did that to you?" and Saul says, "Yes but you've got to understand that deep down he loves me." LOL!
-
LadyKillmongerking steveyos10-03-2013
I think teknorat just misses me
well he shouldn't have molested his little sister then stole my guns in borderlands 2 and the lies... OH THE LIES
-
seriously though
there is no excuse on the planet for fucking with your little sister, that's one of the lines I draw
-
and seriously ruby have a retard's crush on his big sister who's he's never actually molested and teknorat actually molesting his little sister are two very different things.
Ok piece of shit?
Come near me.
-
10-03-2013
It's not like he woke you while sleeping from being tired from Work is it?
-
-
-
LadyKillmongerking steveyos
-
10-03-2013
everyone hates you lisa, it could have been anyone
I am the owner of http://www.ezmangaforum.com
-
steveyosking steveyos10-03-2013
LISTEN!
cag added me on facebook but set all her pics so I can't see them ;]
I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag I love cag d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip d dip dip dip dip dip dip dip dip p dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip dip
-
-
-
steveyosking steveyos10-03-2013
if ruby fell down a flight of stairs into a pool of broken glass and shattered baby hymens he'd say he was lisa
-
-
Thread Information
Users Browsing this Thread
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)